herinneringen u tot steun zullen zijn.
Louisa Oste
De uitvaart vond plaats in intieme kring.
Onze oprechte deelneming.Sterkte. Wilfried, Martina kinderen en kleinkinderen.
Mijn oprechte deelneming met het verlies van jullie lieve moeder . Ken Louisa al zoveel jaren van toen ik nog jong was en bij willy de coiffeur werkte, en zoveel jaren later ik bij haar terecht kwam als kapster aan huis . Ze was zo graag netjes en als haar haartjes gekleurd was ze fier op . Ik zal louisa'ke missen was een fijne dame en hadden altijd leuke gesprekjes . Nog veel sterkte aan magda en Maria kinderen en kleinkinderen. X . Foubert Sandra haar kapster .