herinneringen u tot steun zullen zijn.
Laura Salens
De uitvaart vindt plaats in Aula De Singel van Wase Uitvaartplanner, Singel 13 te Sint-Niklaas
op zaterdag 25 januari 2025 om 13.30 uur.
Lieve lieve Laura ,je word enorm gemist door mijn mama ,66 jaar vriendschap ‘met mijn ma ,de laatste jaren samen naar het DVC,met mijn mama ,alle dagen ben je al vernoemd, je kaars brand alle dagen bij haar aan de tv Je was een prachtige dame , en iemand met enorm veel humor Rust zacht Laura ! 🌟💫
Beste Dirk en Karin Kinderen en kleinkinderen Je hebt je moeder niet verloren daarvoor gaf ze ie te veel Wat zij ie zei blijft je horen, van wat je bent is zij een deel. Je komt haar overal tegen in wat je doet in wat je laat Ze was en blijft voor jou een zegen waarvan het spoor steeds verder gaat Er is een schakel die de dood niet kan verbreken Liefde en herinneringen leven altijd voort Ik wens je kracht bij het verwerken van dit verdriet Ook ik zal haar niet vergeten. Mijn hoofd zit vol met mooie herinneringen Ze was zo bijzonder, heel gewoon gewoon en heel bijzonder persoon . Zo was LAURA . Iemand die zo speciaal was dat daar altijd en eeuwig met liefde aan gedacht zal worden ---------- Mooie herinneringen ---------- Zondag morgen eens gaan zien hoe het met moeder-overste is (zo noemde ik u ma want ze was de oudste op onze gang). Hoe is’t, zijn we weg want mijn auto moet eens rijden voor batterij. Naar waar gaan we? We zullen wel zien waar we uitkomen, maakt u klaar ik ga me ook omkleden. En zo vertrokken de twee oude dozen arm aan arm naar de garage. Meestal was het naar de bloemist in Lokeren, daar is het aangenaam en kan men een thee en worstenbroodje, rijstaartje of boterkoek eten. U ma kon ervan genieten, ze keurde iedereen die er zat ,,,,,soms kregen ze een 10 of een 0 … Er waren dagen dat het wat moeilijker ging en dan gingen we gewoon naar Heirwegh om toch eens buiten te zijn. Bij goed weder gingen we met onze rollator naar EUROSHOP daar kon ze in de zon zitten. Daar keek ze nu erg naar uit, DE ZOMER. Het terras in de zon en babbelen vanachter de schutting. De laatste maanden keken we naar de zevende dag of babbelen we gewoon. Het was ook soms dat de Heilige Antonius moeste mee helpen zoeken naar de portemonnee Die mens die heeft nogal moeten zoeken zulle, ook de sacoche was al eens verdwenen. Kerstdag en Nieuwjaar die konden niet snel genoeg voorbij zijn, daar zag ze ertegenop Afdeling Jozemien was een goede afwisseling, ze ging graag vooral voor het eten. Ze maakte zich zorgen om naar het HOME te moeten gaan. Spijtig genoeg is het nu allemaal anders verlopen. Ze is nu bij Clemens daar verlangde ze naar. Ik zelf zal nu zonder moeder-overste naar de zevende dag kijken. Gilberte.
Met oprechte deelneming, en veel sterkte aan ganze de familie. Ingrid Salens en Nicolas De Braekeleer.
Met verdriet in het hart nemen we afscheid van onze lieve buurvrouw. We zullen onze aangename ontmoetingen en fijne babbels missen. Veel sterkte aan de familie en alle dierbaren. Guy en Nicole Bleyaert-Bats
Lieve Laura We hebben je gekend als die immer goed gezinde, goedlachse, warme vrouw. Je was de allerbeste vriendin, 'bff' zou men nu zeggen, van mijn mama. We laten hier een kaarsje voor jou branden. Rust zacht xxx Veel sterkte aan de familie. Nancy, Simonne en Elena.
Karin, Marc, en familie, onze oprechte deelneming. Jo en Annic Vercammen-Cornu
Mijn oprechte deelneming Vanwege Danny Syvertsen
Laura, wat ben ik ik blij dat ik jou mocht leren kennen als chauffeur naar het DVC Jozemien 5 jaar geleden. Je zat onmiddelijk in mijn hart als lieve, zorgzame,empatische, grappige krachtige mama, oma. Je vroeg geregeld hoe het met mij en de kinderen was. De coronaperiode was voor jou heel zwaar met de lockdownperiode en ook zolang het dvc toe was want je zat daar al die weken in je appartementje opgesloten. Je was dan ook heel erg blij waneer ik je af en toe een bezoekje bracht met een lekker taartje bij, uwe meug... mokka crème au beurre... ik ga je enorm hard missen want de sfeer in het busje zal nu nooit meer hetzelfde zijn. Rust nu maar zacht samen met je man die je nog steeds erg miste. Veel sterkte voor je dierbare familie , Wendy (taxi Hendriks)