herinneringen u tot steun zullen zijn.
Jenny De Bruyne
De uitvaart vindt plaats in intieme kring.
Beste Hilde en Marc en familie, Mijn oprechte deelneming bij het heengaan van jullie moeder. Ik begrijp dat het verschrikkelijk zeer doet om afscheid te moeten nemen van jullie mama, ouderdom speelt hier geen rol. Jullie hebben fantastisch en met liefde en dankbaarheid voor haar gezorgd. Ik ben er van overtuigd dat zij heel dankbaar is voor wat jullie haar gegeven hebben. Veel sterkte allemaal. Lisette
Dag Hilde,Marc en familie Allereerst gecondoleerd met het heengaan van jullie moeder! Het was wel even schrikken , om jullie bericht te lezen! Als we aan haar denken, zullen we haar herinneren als een lieve, toffe dame!!! Ik wens jullie allemaal veel sterkte de komende tijd! Veel liefs Annemieke
Hilde, Marc, Mijn deelneming bij het overlijden van jullie moeder. Jullie hebben haar wel lang mogen houden, 96 jaar is een mooie leeftijd maar een moeder verliezen hoe oud ze ook is doet altijd pijn. Koester de mooie herinneringen waarin jullie hopelijk troost en steun kunnen vinden. Lutgart
Beste Hilde en Marc, Met grote spijt verneem ik dat jullie moeder is overleden. Een moeder die zo lang bij jullie mocht zijn en die nu op zo korte tijd plots uit jullie leven verdwijnt, dat komt hard aan, dat geloof ik zeker. Ik zal me haar steeds herinneren van de bridge in Rupelmonde, wat een vriendelijke vrouw ze was en hoe ze vol passie ging voor de beste punten! Ik heb haar nog dikwijls “virtueel “ zien verschijnen op BBO, en dan dacht ik steeds, amai 90 plus en nog steeds met de moderne middelen bezig! Jullie zullen haar missen dat is zeker, maar denk vooral aan de gezellige tijden die jullie samen hebben doorgebracht. Wil je mijn medeleven overbrengen naar de ganse familie en ik wens jullie verder nog vele goede herinneringen aan haar! Veel sterkte. Met vriendelijke groeten, Monique en Johan
Dag Hilde & Marc, Onze oprechte deelneming bij het overlijden van jullie lieve mama We herinneren haar als een fijne, kranige vrouw en een goede bridger Veel sterkte in deze moeilijke periode Rita & Hubert
Hilde, Marc en familie, Dit is een héél mooi afscheid voor moeder met al haar kinderen om haar heen maar het verdriet is er niet minder om. Een geweldige vrouw, Ik heb haar nooit horen klagen en de glimlach op haar gezicht was een voorbeeld voor menigeen. Wat een fijne kinderen heeft zij grootgebracht. Volgens mij heeft ze een prachtig leven gehad en kon ze rustig het leven verlaten met de aanwezigheid van haar kinderen. Hilde en Marc en familie, mijn innige deelneming en ook een beetje verdriet bij het heengaan van jullie lieve moeder, de fantastische bridge["ster"]"ster". Wij zullen haar missen aan de bridge tafel maar ik houd een mooie herinnering aan haar aanwezigheid in onze bridge club. Ik wens jullie veel sterkte en moed en mooie herinnering aan haar leven. Het allerbeste voor de komende dagen en weken. Met hartelijke groeten van Ria
Beste Marc, Beste Hilde, Beste familie Van harte onze oprechte deelneming. Jullie moeder leerde ik kennen aan de bridgetafel. Altijd goedlachs en vriendelijk. Sympathiek Bovendien een hele goed bridger. Ik herinner mij nog goed de allereerste ontmoeting in Rupelmonde. Jaak Fremault had mij toen uitgenodigd. Ik weet dat ik in volle bewondering stond voor jullie mama en partner. Wauw wat een sterk mooi lady’s bridge paar. Daarna speelde ik met Firmin meermaals in Rupelmonde tegen haar. Altijd fijn, gezellig en leerzaam. Winnen tegen jullie moeder was heel moeilijk. Later lukte het ons af en toe eens. Ik ben blij dat ik nu, met met Gerda, nog regelmatig tegen haar mocht bridgen. Dat vond ik heel fijn. Jullie mogen fier zijn op zo’n mooie, intelligente, stralende en sympathieke moeder. We wensen jullie veel sterkte en veel liefs. Roger en Carla Natuurlijk ook van Firmin
Lieve familie, Innige deelneming bij het heengaan van Jenny, jullie mama, oma, .......Een lieve,,toch wel positieve vrouw, die een mooi gezegende leeftijd mocht bereiken en nog kon genieten van mooie dingen. Haar plantjes en bloemen die ze graag verzorgd zag, het terugkijken op een weekendje met z'n allen, jullie bezoekjes en het komen koken bij haar,...... het waren voor haar lichtpuntjes die haar steeds weer deden glimlachen. Voor jullie voelt het vast en zeker aan dat jullie haar toch te vroeg moeten missen. Bewaar met z'n allen zeker de mooie herinneringen.
Afscheid nemen doet altijd pijn. Koester de mooie momenten. Heel veel sterkte vanwege "De Strooien Hoedjes"
Beste vrienden Patrik en Lieve, beste familie Afscheid nemen van een geliefd persoon doet altijd pijn maar zeker als je moeder je wordt ontnomen …. Je roots …Jullie mogen je gelukkig prijzen dat Jenny zolang zo goed bij jullie mocht blijven , tot deze gezegende leeftijd! Maar dan is het nog steeds te vroeg…. Zeer mooie foto van een lieve dame alleszins! We bieden u oprecht onze steun en medeleven aan. Guy en Francine Luppens-Broos