herinneringen u tot steun zullen zijn.
Ille Van Rompaey
De uitvaart vindt plaats in intieme kring.
Lieve Hilde Iemand als jij in je leven gehad hebben, dat is de allerschoonste cadeau geweest. Je was een "wijze" vrouw in alle betekenissen van het woord. Je was een inspiratiebron voor alles wat het leven kon of mocht zijn. Durf leven en geniet van wat op je pad komt, is iets waarvan jij mijn grote voorbeeld was. Van histerische lachbuien tot diepgaande gesprekken, met jou was alles mogelijk. Iedere dag opnieuw een fijne verrassing. Dikke knuffel Daisy
Dag Hilde We hebben mekaar slechts enkele malen gekruist en gesproken, maar ik herinner me nog je spontaniteit, je warmte en je gulle lach... Zo zal ik me je blijven herinneren. Het ga je goed, op je laatste reis... Veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden. Mijn innige deelneming,
Beste Hilde, We hebben elkaar ondertussen meer dan 15 jaar geleden leren kennen in het FAGG toen ik net begonnen was bij R&D en jij als consultant de CTA-databank herwerkte. Het was een bijzonder aangename samenwerking: we deelden eenzelfde gevoel voor humor en zelfrelativering, we praatten beiden Access en we hadden een gemeenschappelijke affiniteit met het automerk Saab. Het toeval wilde zelfs dat mijn huidige Saab afkomstig was van jouw (heel vroegere) huisarts/homeopaat in Sint-Niklaas. Ook al hebben we nadien nooit meer de kans gehad om samen aan een gemeenschappelijk project te werken, het was altijd een hartelijk weerzien als we elkaar toevallig kruisten. Ik zal je ontwapenende spontaniteit en de leuke babbels missen... Mijn oprecht medeleven aan je familie en je naasten.
Lieve Ille Anthony en Familie 2jaar geleden leerde ik je kennen....er was direct een klik ,je was een prachtig persoon! De babbels samen met je mama waren steeds zooo leuk ! Dit had niet mogen gebeuren ,dit was nog veeeeel te vroeg ik had echt gehoopt voor jou dat je dit kon te boven komen ! We zullen je ontzettend missen ,maar je blijft verder leven in onze herinneringen ❤️ Vicky en Erwin
Lieve Hilde, Ik keek zo uit naar je terugkomst ... en dan dit droevige nieuws. De verhalen over jouw old-timer Saab, ik hing aan je lippen, het was alsof ik mee toerde in de wagen. Je unieke kijk op het wereldtoneel, één groot spannend verhaal dat je met volle overgave wist te vertellen en probleemloos aanvulde met "wist-je-datjes ...". Je vrolijke aanwezigheid op de werkvloer, steeds in goede balans met professionaliteit. Ik ga je missen, Hilde ! Veel sterkte aan famile tijdens deze moeilijke periode.
Woorden schieten tekort om jullie te troosten bij dit grote verlies. Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd. Onze innige deelneming.
Anthony, Je suis profondément désolé pour la perte de ton épouse. Mes pensées sont avec toi et ta famille en ce moment difficile. Je sais que les jours à venir seront difficiles, mais je veux que tu saches que tu es fort et que tu vas pouvoir traverser cette épreuve. Je suis là pour te soutenir et t'aider en tout ce que je peux. Courage, Yves D.
Liefste David, Charlotte, Anthony en familie, Met droefheid heb ik het trieste nieuws mogen ontvangen. Ik wist dat het niet zo goed ging met jullie mama/partner, maar toch werd ik net als jullie in snelheid genomen. Ik had nooit kunnen vermoeden dat het allemaal zo snel zou gaan. Het neemt niet weg dat ze een sterke, moedige vrouw was. De levenskracht haalde ze dan ook vooral uit de immense liefde voor jullie. Haar uitbundige persoonlijkheid, met een leuk en gek kantje en de onvoorwaardelijke gastvrijheid die ik in mijn jeugdjaren mocht meemaken zal ik me steeds blijven herinneren. Vind vooral de sterkte bij elkaar, maar weet dat ook ik er steeds voor jullie zal zijn... Met oprechte deelneming Davy, Elke, Flo en Mila😓❤️
Lieve Hilde, We zullen je heel hard missen. Vroeger heb ik dikwijls met je samengewerkt en altijd stond je voor ons paraat om goede oplossingen te zoeken en tips te geven voor onze databank. En dit altijd met de glimlach. Je was een bovenstebeste collega. Mijn oprechte deelneming aan gans de familie.
Lieve Anthony Lieve kinderen en familie van Illeke Ik kon en kan het nog steeds niet geloven. Verleden week schreef ze me nog dat het moeilijk had maar ze wou niets méér zeggen. Nu begrijp ik het. Zo was ze. Niemand mocht weten dat ze het moeilijk had. Ze was ongelooflijk : een mooie, lieve, optimistische en goedlachse vrouw die altijd in was voor een grapje. Jullie gaan haar erg missen maar geloof me, ik ook. Ik ben er ongelooflijk kapot van, vooral ook omdat ik niet voorbereid was op dit nieuws. Ik begrijp waarom ze het zo gedaan heeft, maar het doet veel pijn. Ik hoop dat ze niet heeft afgezien. Illeke, waarom jij ? De tofste vrouw die ik ken, die me begreep zonder woorden, die ons keer op keer aan het lachen bracht, zo hard dat de baas kwam kijken wat er aan de hand was. Mijn leukste tijd op het werk en daarbuiten was met jou. Zo was je, helpen waar je kon. Zo kende ik jou. Lieve Anthony en familie, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, maar hou voor ogen hoe ze was. Ze zou willen dat jullie verder gaan met jullie leven, hoe moeilijk ook. Ik zal haar NOOIT vergeten en altijd met een glimlach aan haar terugdenken. Aan onze gesprekjes en uitstapjes. Met haar had je geen kans om je te vervelen. Een vrouw om nooit te vergeten en die ik altijd diep in mijn hart zal dragen Lieve, lieve Illeke, slaap zacht Elisabetha, vooral vriendin en ook collega
Anthony en familie Verdriet om wie je mist schuilt in de allerkleinste dingen maar net daar hoop ik dat je troost vindt in alle mooie herinneringen Magia poetsteam en Hilde
Lieve Hilde Je gedachtenis zal immer blijven te vroeg ben je van ons heengegaan we houden van je en zijn dankbaar voor alles wat je hebt gedaan. Muriel
Het was altijd een genoegen om Hilde op kantoor te ontmoeten, we zullen haar glimlach missen. Ze was zeer toegewijd en haar werk was zeer gewaardeerd. En ik herinner me ook zijn artistieke talenten... Mijn oprechte deelneming.
Liefste Hilde, Onze ontmoetingen en gesprekken zullen me nog lang bijblijven, het zullen altijd fijne herinneringen blijven. Je vertelde steeds zo enthousiast over kunst en cultuur. Je had altijd een grote glimlach op je gezicht waardoor je mijn saaie werkdag ineens veel leuker maakte. Ik kan je enkel maar bedanken voor de leuke momenten die we samen hebben doorgebracht. Dankjewel liefste Hilde. Het ga je goed <3
Dit verschrikkelijke nieuws komt altijd veel te vroeg. Het voelt alsof het gisteren was dat we spraken over de psyche van mens en hond, over de toestanden in de wereld, over hoe gevoelens tot uiting kunnen komen in de kunst. Soms waren de onderwerpen zwaar en de gedachten niet altijd even vrolijk, toch eindigden onze gesprekken bijna altijd in een slappe lach. Ik ben dankbaar dat ik je heb mogen kennen. Volg het blauwe licht naar een nieuwe wereld en leef voort in de gedachten en harten van je dierbaren. Mijn oprechte deelneming!
Ik ben verdrietig om dit nieuws vanmorgen te lezen. We hebben je de afgelopen maanden op kantoor gemist. Mijn gedachten zijn bij je dierbaren en je kleinkinderen… je straalde altijd als je over hen sprak.
Lieve Hilde, Je was een aangenaam, optimistisch mens, iemand die het leven kleur gaf. Dank je voor de mooie gesprekken, de goede raad en gewoon voor wie je was. Je blijft in mijn gedachten en in mijn hart. Anita
Innige deelneming, plots is Hilde niet meer hier… voor mij plots gezien ik niet wist van haar ziekte. Lange tijd niet meer gezien, maar zoveel jeugdherinneringen: Zwitserland, rondzwervingen in Sint-Niklaas en Waasmunster. En later Tielrode met David en Charlotte. Daarna kwam Hilde nog een keertje naar Waasmunster, toen was Frederick nog klein. We hadden een goede tijd. Hartelijke groet, Katia de Bock
Onze oprechte deelneming bij het overlijden van Ilke. Veel sterkte gewenst. Hans en Veerle en de kinderen Lode, Lotte en Frouke.
Met diepe verslagenheid heb ik kennisgenomen van het overlijden van onze collega Hilde. Mijn gedachten gaan uit naar Hilde's familie en dierbaren in deze moeilijke tijd. Ik wens jullie veel sterkte en troost.
Lieve Hilde, Overweldigd door verdriet en ongeloof ... Ik was ervan overtuigd dat je deze strijd zou winnen. We hebben zo vaak en zo goed samengewerkt. We waren een super team, jij bij ICT, ik bij business, jij had de technische en analytische kennis, ik zorgde dat alles goed werd bijgehouden. We begrepen elkaar zonder woorden en dat maakte onze samenwerking zo efficiënt. Meer nog, samenwerken zorgde ook voor arbeidsvreugde, wat ons recht hield als het eens wat lastiger werd. En je was zoveel meer dan een collega. Je kende me door en door en hebt mij zo vaak geholopen.. BEDANKT voor wie je was. Voor mij blijf je verder leven in alle levenslessen die je mij geleerd hebt. Ik zal nog heel vaak aan je denken!! Lieve groetjes, Ann
innige deelneming. Hilde was een erg fijne collega, in haar werk was ze super: analyst, developer en tester te samen. We kenden haar sinds 2006-2007. en gedreven was ze ! haar liefde voor haar gezin, met Kika, dreef haar. het was een voorrecht haar gekend en met haar gewerkt te hebben.
Lieve Hilde. Toen ik het heel droevige nieuws hoorde...brak mijn hart in 2 stukken. Jouw te hebben als vriendin was super ! Jouw kunstwerken stiekem bespreken en bewonderen....met als laatste jouw sprankelende glimlach dat ik het zo goed vond !....ik ga dat missen !! En vooral ik ga jou missen. Veel te vroeg is een mooie Kunstparel heengegaan. Ons laatste WhatsAppje dateert van 26 januari....ik stuur je nu een allerlaatste knuffel van mij ,naar je toe op deze manier..je was er altijd zo blij mee...en lieverd zoals je mij steeds noemde....rust zacht. Christel.
Van 2013 tot 2019 mochten we elkaar collega’s noemen, en in die laatste 3 jaren zaten we naast elkaar. Zo leerde ik Hilde echt appreciëren voor haar humor, haar sterke persoonlijkheid met ferme standpunten en haar kunstzinnigheid. We hadden heel fijne gesprekken en niet alleen over Churchill, hoewel ze die dikwijls ter sprake bracht. Mogen jullie bij elkaar troost vinden in de mooie herinneringen aan haar. As we look upon her picture, Sweet memories we recall, Of a face so full of sunshine, And a smile for one and all. Adrien
Hilde, mijn goede vriendin, wat zal ik je missen! We dachten zo gelijk, en naast het werk konden we eindeloos praten over van alles en nog wat. Ik had altijd gehoopt dat je terug zou komen, zodat we onze mooie gesprekken konden voortzetten. Met warme herinneringen, Je collega, Timothy De Clercq